Benzer Ürünler
Sol Vites Kolu-Shimano SL-M8000 Deore XT Sol Vites Kolu 2/3s Kablo Dahil-{BARKOD}
Sol Vites Kolu-Shimano SL-M8000 Deore XT Sol Vites Kolu 2/3s Kablo Dahil-{BARKOD}
Sol Vites Kolu-Shimano SL-M8000 Deore XT Sol Vites Kolu 2/3s Kablo Dahil-{BARKOD}
Sol Vites Kolu-Shimano SL-M8000 Deore XT Sol Vites Kolu 2/3s Kablo Dahil-{BARKOD}

Shimano SL-M8000 Deore XT Sol Vites Kolu 2/3s Kablo Dahil (1201221102)

Fiyat : ₺700,00(KDV Dahil)
Barkod : 4524667354697
  1. Üretici: Shimano
  2. XT SL-M8000 Shimano vites kolu Optimum ve yumuşak vites geçişine sahiptir. Kullanıcıya mükemmel bir vites geçiş performansı sağlar. Maksimum itiş verimliliği için optimum vites geçişi sağlar. Shimano XT M8000 ergonomik tasarımı ile özel olup gidon bağlantısı kelepçelidir. Vites kolunun iki dokulu, kaymaz yüzeye sahip olması ve multi-sürüm, anında serbest bırakılması ve 2 li sürüm olarak tamamı high-end teknolojileri ile donatılmıştır. Yol bisikletlerinde kullanılan muadili Dura Ace gibi, aynı zamanda yeni Shimano XT polimer kaplı kablolar kullanılır böylece çalışma kuvveti azaltılarak, vites performansı açık bir şekilde % 20 daha geliştirildi.'XT orijinal dağ bisikleti grup setidir ve hala dünyada en çok kullanılanıdır. Onu dağ bisikletçiliğinin bel kemiği olarak adlandırabiliriz: Herkes onunla büyüdü. Ama dağ bisikletçiliği yıllar içinde değişti ve bu grup seti de evrim geçirmek zorunda kaldı. Bizim hedefimiz, piyasa ihtiyaçlarını karşılayabilecek yeni bir seviyeye sahip bileşenler yaratabilmekti. Reklam sloganımız olayı özetliyor: ‘macera bileşenleri’. Diğer bir deyişle, XT sizi, bisikletinizi nereye götürmek isterseniz oraya götürecek.''Sürüş tarzları daima değişmektedir. Artık enduro ve serbest sürüş gibi daha sert ve dik zeminlerde daha ekstrem sürüşler yapılıyor. Bu nedenle daha geniş bir aralığa sahip bir aynakol talebi arttı. Ama bu her zaman beraberinde bir zorluğu da getirmektedir çünkü hesaba katmanız gereken iki unsur var: Aralık ve sürüşe uygunluk.''Aralığı değiştirmek var olan en büyük zorluk değil, ama doğru sürüşe uygunluğu – her vitesteki geçişleri – sağlayamazsak bisiklet, bir yokuşun ortasında ivme kaybedip bir boşluğa düşen ve tekrar hızını toparlayamayan aşırı yüklü bir kamyona benzer. Dağ bisikletçiliği bundan farklı değildir. Bu nedenle, her vites hızının yüzde açısından tam olarak aynı ritme sahip olduğu ‘ritmik geçiş’i kullandık ve daha sonra 11 vites ile mükemmel bir sürüşe uygunluk sunan bir miktar ekstra aralık sağladık.''Anahtar yenilik yana atan vitestir. Bu ve ikili zincir halkası. Tüm aktarma organı yapısı önceki nesildekinden gerçekten çok farklıdır. İnsanlar daha geniş lastikleri bugün de kullanıyorlar. Normalde kelepçe mekanizması ve salınım mekanizması üst çatalın arkasında olur. Artık bunu öne taşıdık. Böylece normalde lastiğin döndüğü alanı açtık. Bu işlem daha fazla açıklık sağladı ve yeni süspansiyon sistemleri, daha büyük tekerlekler ve daha geniş lastikler kullanmayı mümkün hale getirdi. Bu özellik pek çok sorunu aynı anda çözüyor.''Anahtar yenilik yana atan vitestir. Bu ve ikili zincir halkası. Tüm aktarma organı yapısı önceki nesildekinden gerçekten çok farklıdır. İnsanlar daha geniş lastikleri bugün de kullanıyorlar. Normalde kelepçe mekanizması ve salınım mekanizması üst çatalın arkasında olur. Artık bunu öne taşıdık. Böylece normalde lastiğin döndüğü alanı açtık. Bu işlem daha fazla açıklık sağladı ve yeni süspansiyon sistemleri, daha büyük tekerlekler ve daha geniş lastikler kullanmayı mümkün hale getirdi. Bu özellik pek çok sorunu aynı anda çözüyor.''Evet, bu doğru. Makul bir fiyata kademeli geçiş teknolojisi. Bu, ulaşabileceğimiz bir hayaldir.'Bence iddiamızı haklı çıkaran şey grup setinin sahip olduğu sertlik ve dayanıklılıktır. Bu güvenilir bir grup setidir ve sizi, zemin koşulları ne olursa olsun istediğiniz yere götürecektir. Konu ister frenleme, ister vites geçişi olsun bizim tüm ürünlerimiz her koşul altında uzun süre kullanılacak ve en ideal performansı sunacak şekilde üretilmiştir. Bu, bisikletinize değil, sürüşe odaklanmanızı sağlar.''Estetik unsurlar bu grup setinin önemli bir parçasıdır. XTR'de kullanmış olduğumuz yeni materyal kaplama yöntemlerini XT'de kullandık. Ancak şimdiye kadar XT'nin ardındaki teknoloji temel olarak siyah ile gümüşün basit bir birleşimi olmuştur, şimdi ise çift tonlu eloksal bir kaplamaya sahip: Mat siyah ile ışıltılı siyah. Böylece, yeni Deore XT'deki her şey özel bir düzeye ulaştı. Ürün artık sadece teknolojiye odaklanmıyor.'
  3. Teknik Özellikler:
  4. Seri: XT 8000
  5. Uygulama: MTB Cross Country, Cross Country yarışı, Tüm Dağ, Trail, Enduro
  6. Tür: Rapidfire Artı
  7. Bağlantı yapısı:Kelepçeli
  8. Malzeme Kolu: Anodize alüminyum
  9. Malzeme sıkma vidası: Paslanmaz çelik
  10. Anahtarlama aşamaları: 1/2/3x11 vites
  11. Tavsiye edilen dış kablo: OT-SP41
  12. İç slayt: Polimer kaplı
  13. Anında bırakma: Mevcut
  14. 2-Yönlü çalışma: Mevcut
  15. Rebound ayarı: Mevcut
  16. Uyumlu değiştirici: MTB 11 vitesli
  17. Teknoloji: Dyna-SYS11
  18. Özellikler:
  19. - Geliştirilmiş indeks mekanizması
  20. -% 20 daha az çaba M785 e kıyasla
  21. - Tutarlı vites değişimini hissetmek için hızlı indeksleme
  22. - Switch Rulmanlar sayesinde hareket kolaylığı
  23. - Geliştirilmiş ergonomi
  24. - Kaymayan doku
  25. Teknolojiler:
  26. 1-DynaSysDaha geniş aralıklı 11-36 Diş 11-vitesli kaset dişli, sürücülerin kendi Ana Hareket Dişlileriyle 32 dişli aynakol dişlisi daha fazla zaman harcayabilmesi anlamına gelir. Geleneksel olarak,üç vitesli bisiklet sürücüleri, 22D aynakol dişlisine her gectiklerinde iki veya üç kurtarma vites değişimi yapmaya alışmak zorundaydı. Dyna-Sys ile, sadece bir kurtarma vites değişimi yapılır ve bu işleme daha az ihtiyac duyulur. Yakın adımlı dişli oranları 42-32-24 sayesinde vites değişimi daha düzgün ve daha hızlıdır . 24-dişli aynakol dişlisinden Ana Hareket Dişlisine  orta aynakol dişlisine  dönmek daha kolay ve daha sezgiseldir. Ayrıca, daha kullanışlı 24-dişli buyuk aynakol dişlisine geçiş daha kolaydır ve bu da sürücünun daha fazla kullanması demektir. Dyna-Sys teknolojisi vites değişim geçişlerini kesintisiz hale getirerek sürücülerin tutuş ve momentumu korurken uyumlu ve verimli güç uygulamalarını sağlar.Tamamen yeni asimetrik dağ bisikletine ozel zincir; daha duzgun vites değişimleri, daha az ağırlık ve daha iyi toplam sistem performansı demektir. Yakın adımlı dişli oranları; dişliler arasında daha kücük atlamalar, daha verimli zincir hareketi ve zorlu sürüş koşullarında vites değiştirirken daha az zincir düşmeşi olasılığı demektir. Daha verimli şekilde yeniden tasarlanan kablo yönlendirme ve daha kısa arka vites değiştirici yuvası, sistemin kirlenmeye, patikada gıcırdamaya veya suspansiyon hareketine daha az eğilimli hale getirilmesine yardım eder. Kompakt Kafesli arka vites değiştirici ve daha küçük ölçülü büyük-bilezik, zincir baklalarının azaltılmasına izin vererek daha sessiz, daha kararlı bir iletim sağlar. Yeni Uzun Kollu arka vites değiştirici mimarisi, Geliştirilmiş Yumuşak Hareketli vites değişimi icin mekanik avantajı artırır.Dyna-Sys yakın adımlı dişliler, toplam guç aktarımını daha verimli hale getirmelerine yardımcı olan 32D orta aynakol dişlisine dayanır.32D, arazi suruşunde en etkili ve en sık kullanılan aynakol dişlisidir.Dyna-Sys Teknolojisi, çoğu bisikletin etkili ana miline göre tahrik zinciri konumundaki değişimi asgariye indirerek suspansiyon performansında istenmeyen etkiyi azaltır.
  27. 2-Way Release :Rapidfire Plus vites küçültme kolu tabanca gibi kabzaya dğyu çekilerek çalıştırıldığı için genelde tetik olarak adlandırılmaktadır.Rapidfrie geri dönüş kolları aynı şekilde çalıştırılabilmekte bunun yanına bir de vitesin başparmakla itilerek değiştirilebileceği bir fonksiyon bulunmaktadır.
  28. 3-Instand Release : Hızlı boşalma vites değişimi iki aşamalı klik ve bildiğiniz boşalma vites değişimlerinin yerini almaktadır.Anında gerçekleşen vites değişimi kol hareket ettirilir ettirilmez olası en hızlı vites değişimini gerçekleştirerek kabloyu serbest bırakır.Gerek üst normal arka vites değiştiricisiyle vites büyütme olsun gerek düşük normal arka vites değiştiricisiyle vites küçültme olsun daha hızlı bir vites değişimi her zaman daha iyi bir vites değişimi demektir.
  29. 4-Multı Release : Daha önceki vites değiştirme sistemleri,bir yönde diğer yöne nazaran daha hızlı vites değiştirilerdi.Üst normali veya alt normali seçmek her zaman vites değiştirme hızından bir yönde fedakarlık etmek anlamına geliyordu.Şimdi birden fazla vites değişimi ile bir harekette iki vites değiştirebilirsiniz..sonuç arka vites değiştirme seçimine bakmaksızın her iki yönde olası en hızlı vites değiştirme.
  30. 5-Ot-Sp41 : Hızlı ve hassas vites değişim performansı için dış kablonun uzunluğunun tamamı özel bir silikon gresle ön yağlamaya tabi tutulur.OT-SP41 işlemlere hızlı yanıt ve kolay zahmetsiz vites değişimi sağlamak için iç kablo sürtünmesini maksimum düzeyde azaltır .Ayrıca vites değişimindeki gecikme nedeniyle oluşan güç kayıbı ve özellikle çok engebeli arazilerde veya uzun mesafeler için bisiklet sürerken vites değiştirmenin verdiği yorgunluk azaltılır. Çeşitli talepleri karşılamak için 8 renk seçeneği mevcuttur.
  31. Model Dizimi:
  32. 3 vites:
  33. Anahtarlama adım geri: 3 kez
  34. Anahtarlama ileri adımlar: 
  35. MPN: ISLM8000LBP2
  36. Teslimat kapsamı:
  37. - 1 adet Shimano XT SL-M8000 sol Vites Kolu 3V
  38. - 1 adet Shimano Vites teli
  39. Ağırlık:
  40. Shimano XT SL-M8000 Vites Kolu 11V: 124 gram
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR